Witamy w systemie zgłoszeń serwisowych ABIX

Pragniemy świadczyć wsparcie dla naszych klientów na jak najwyższym poziomie. Dlatego każde zgłoszenie otrzymuje unikatowy numer, a klient może zawsze sprawdzić status swojego zgłoszenia.

Dla wysłania zgłoszenia niezbędne jest podanie poprawnego adresu e-mail.

UWAGA!
  • Standardowo zgłoszenia są realizowane w trybie on-line (email) w ciągu 96 godzin.
  • Dla klientów z podpisanymi umowami serwisowymi o przyspieszonym wsparciu dostępna jest opcja 48 godzin.
  • Dla klientów z umowami niestandardowymi prosimy wybierać SLA Negocjowane


Jeśli niezbędne będzie wsparcie przy waszym komputerze, prosimy o pobranie oprogramowania
TeamViewer Quick Support Module.
To jest aplikacja, dzięki której będziemy mogli podłączyć się do Waszego pulpitu. Działa w systemach: Linux, MacOS, Windows.

Cennik podstawowych złoszeń:
  • zgłoszenie bez umowy: 100 zł netto otwarcie i rozpoznanie problemu, 160 zł netto / 1 rg. obsługi zgłoszenia
  • Zgłoszenie przy zawartej umowie serwisowej o standardowym SLA: 160 zł netto / 1 rg. obsługi zgłoszenia
  • Jednorazowe wsparcie zdalne przez TeamViewer: od 100 zł netto / połączenie
UWAGA! Dla firm posiadających wynegocjowane warunki potwierdzone umową obowiązują stawki wynegocjowane indywidualnie.

Open a New Ticket


Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.

Check Ticket Status


We provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!