Witamy w systemie zgłoszeń serwisowych ABIX

Pragniemy świadczyć wsparcie dla naszych klientów na jak najwyższym poziomie. Dlatego każde zgłoszenie otrzymuje unikatowy numer, a klient może zawsze sprawdzić status swojego zgłoszenia.

Dla wysłania zgłoszenia niezbędne jest podanie poprawnego adresu e-mail.

UWAGA!
  • Standardowo zgłoszenia są realizowane w trybie on-line (email) w ciągu 96 godzin.
  • Dla klientów z podpisanymi umowami serwisowymi o przyspieszonym wsparciu dostępna jest opcja 48 godzin.
  • Dla klientów z umowami niestandardowymi prosimy wybierać SLA Negocjowane


Jeśli niezbędne będzie wsparcie przy waszym komputerze, prosimy o pobranie oprogramowania
TeamViewer Quick Support Module.
To jest aplikacja, dzięki której będziemy mogli podłączyć się do Waszego pulpitu. Działa w systemach: Linux, MacOS, Windows.

Cennik podstawowych złoszeń:
  • zgłoszenie bez umowy: 100 zł netto otwarcie i rozpoznanie problemu, 160 zł netto / 1 rg. obsługi zgłoszenia
  • Zgłoszenie przy zawartej umowie serwisowej o standardowym SLA: 160 zł netto / 1 rg. obsługi zgłoszenia
  • Jednorazowe wsparcie zdalne przez TeamViewer: od 100 zł netto / połączenie
UWAGA! Dla firm posiadających wynegocjowane warunki potwierdzone umową obowiązują stawki wynegocjowane indywidualnie.

Utwórz nowe zgłoszenie


Proszę podać jak najwięcej szczegółów problemu - pomoże to nam szybciej go rozwiązać. Jeśli chcecie Państwo dodać coś do istniejącego zgłoszenia, prosimy o zalogowanie się.

Sprawdź stan zgłoszenia


Udostępniamy historię wszystkich Państwa zgłoszeń wraz z naszymi odpowiedziami.

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!